עולם התוכנה -הנדסה

מטרת הסדנה היא לחשוף את התלמידים לנושאים המרכזיים של מדעי המחשב, תוך הכרת עקרונות התכנות הקלאסי ותכנות מונחה עצמים.
באמצעות סביבות הלמידה שלנו, יוכלו התלמידים להתנסות ולהבין את העולם הקסום של התוכנה, והאפשרויות הרבות ליצירת פרויקטים מעניינים ומאתגרים.
התוכנה נלמדת בסביבה פעילה, מאתגרת ומושכת, עשירה באמצעי מולטימדיה, המקלה על תלמידים צעירים להבין את הנושאים הנלמדים.
הקורס מלווה באתר אינטרנט המעשיר את חוויית הלמידה וחושף את התלמידים להתנסות בלמידה מרחוק(e-learning)..
תחומי התוכן של מדעי המחשב, וצורת ההוראה בקורס מחזקים את החשיבה המדעית של הלומד ומעודדים חשיבה יצירתית בפתרון בעיות.
במהלך הקורס, יוצרים התלמידים פרויקטים בתכנות, בכל נושא שנלמד, כמו משחקי מבוכים, משחקי מלחמה, פקמנים, מכונות מזל, משחקי זכרון, חידונים ועוד ועוד…).